lørdag 12. mai 2018

Kalvøya og Valderøya rundt

12.mai Eg er padlemanisk for tida og i kombinasjon med full sommar på Sunnmøre er det berre å komme seg ut. Audun ville vere med, så då vart det sjølvsagt startpunkt Sjonghamna. Det var tendens til skodde då eg for heimanfrå, og eit litt ubestemmeleg verskifte. Først fekk eg omvisning i Frimannsbua, før vi bestemte oss for å fare austover og sjå kvar vi kom. 

Bortom og kikke på regattaen

Kjekt med andre båtar på fjorden

Brått gjekk startskotet og segla kom rett i mot oss, så det var berre å komme seg ut av vegen og avgarde. Herleg liten bris og medsjø i ryggen, og sola steika. Det var alt for varmt med tørrdrakt i grunn, men vi veit kor varmt det er i sjøen...

Audun hadde lånt ein Play for dagen. Syns dei kler kvarandre godt. 



Downtown Kalvøya
Perfekt kajakklanding i "sentrum"
Beinstrekk og drodling i solveggen. Veldig fint her ute. 

Note to self: Hengekøyeterreng på austsida og fin ilandstigningsplass på Kalven. 

Kalvøyholmen med treet. 

Eg har eit håp om å komme meg ut her på camping i sommar, og det er plass til masse telt/hengekøyer her. 

Kvite fjell, havblikk og sol - betre vert det ikkje!

Det var faktisk så varmt at det var godt å komme inn i skuggen under kaia.

Drivstoff til kajakkpadlarar er til dømes softis, og det har dei i Gjøsundet. 

Så blid vert eg av padlelaurdag, sol og is! Foto: Audun

Sjarmøretappa vest om Valderøya gjekk på eit blunk, og vi var særs nøgd med oss sjølv for å ha runda to øyer og bikka godt over 20 km! Padling er ein fin måte å verte kjent på. Det var så hyggeleg selskap at eg gløymde tida og nesten vart for sein for camping, og Audun gløymde (nesten) at han hadde vondt i ryggen. 

21,5 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar