tirsdag 30. april 2019

Ellingsøyfjorden - Kvalstein - Langøya

18.04 Ingvild og Espen inviterte til tur frå Kvalstein på Ellingsøya. Flott utgangspunkt, flatt hav, fine folk og årets varmaste dag! Heimepåske er gull!

Fin strand og veldig varmt! Skal/skal ikkje i tørrdrakt..?

Lekkert innover Ellingsøyfjorden - vi padla frå øy til øy.


Strandhogg på Langøya

Denne dagen førsøkte eg å ta det optimale gruppebilde på sjøen. Det er ikkje så lett å formidle kor kjekt det er å vere ein gjeng som sklir gjennom sjøen, pratar litt, nyt livet og ser seg omkring. 
 
..det vert fort små svarte prikkar

Framom er kanskje betre? 

...eller når gruppa padlar gjennom noko? Ups, der var eg bakerst att. 

I mindre grupper er kanskje betre?

..eller fungerar det å spre padlarane langs heile horisonten? 

....eller med min eigen kajakk som kan peike og gje djupne i bildet? 

Korleis vert det med fjell som bakgrunn?

...er er det betre om ein får med litt tare? 

Førebels konklusjon er at det er krevjande å ta bilde av padlegrupper, og eg må jobbe meir med dette. Ingen av bilda gjev rettferd til kor fin dagen og stemninga eigentleg var. Og alle visste at det låg fridagar på rad og rekke og venta på oss!

Påskepadleglede ved Grete

Mange på sjøen - og ungane som fiska lurte på kvifor i alle dagar vi padla. Godt spørsmål. 

Hege tok ein for laget, og rulla påska inn! 20 i stil. Slik ser det ut når ein IKKJE prøvar å komme opp med hovudet først! Eg ser og lærer...
 



Turen vart 11 kilometer. Takk for supert initiativ og ein strålande dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar