onsdag 17. april 2019

Firarbande på tokt til Langholmen

11.04. Gamle og nye venner, gamle og nye kunstar. Teknikk er ferskvare og læring gjer vi heile tida. Vi tok ein damenes aften for å leite etter snill surf. Vel. Snillare enn dette skal ein leite lenge etter. Det vi fanga mest av var magisk lys og solkula i havet.

4 x 4 = 44?

Ein fotograf på stranda var interessert i å nytte oss som fotomodellar, og det måtte vi no stille opp på! Eg er spent på å sjå dei svart/kvitt bilda som han tok av speglinga og oss knallkule padledamer.  

Flåten; Nuka, Nuka, Epsilon, Play.  
Sandbotn og sydenstemning! Vasstemperaturen litt meir arktisk, og det heldt med 2 ruller. 

Her er ein av leikeplassane våre. Så flatt hav som her er ekstremt sjeldan! 
Det går ikkje an å verte skuffa over manglande sjø på slike kveldar - det kjem nok dagar for surf seinare! 

Vi sette kursen utover mot Langholmen, horisonten og solnedgangen.   

Sygni - nyrulla med ny kajakk - og berre litt kald på fingrane! 


Torunn med ny kajakk - dei kler kvarandre godt! 

Lene H - nysurfa og hekta? Ho traff perfekt på den einaste bølga vi fann denne dagen

Vi fann eit brott på utsida av Langholmen der det var litt "action" så eg fekk leika meg litt. Kvelden rann ut og det var tid for solnedgang. Den vart nydeleg - med klåre sterke fargar og kula i havet. Ikkje eit vindpust, og ikkje ein lyd.   

  




Der var sola vekke, og nymånen fekk stafettpinnen vidare

Blåtimepadling med straum og bølgjer i ryggen heimover. Like nydeleg som solnedgangen. 

Ein perfekt kveld vart avslutta med redningsøving og balansekunst inne ved stranda. Redningane satt, men balanseringa kan eg godt øve meir på! Eg gler meg til firarbanden etterkvart finn surf...!!

Takk for turen! :) 

 8 km t/r

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar