tirsdag 6. november 2018

Kortreist kvalitetssøndag med brott og surf

26.08 Sommaren på hell. Endeleg lite vind og gammal sjø. Grå dag, men likevel full av fargar. Havet var så varmt at det kjendes som å stikke nevane ned i oppvaskkummen. Skummet ved brotta hadde shampo-konsistens. Det var lenge sidan eg hadde padla brott, så eg var spent. Denne gongen var eg ikkje stressa eller nervøs. Det var heilt innafor komfortsonen å vere ute i bølgjene. Etterkvart som eg vert sliten er det freistande å fotografere litt. Denne dagen fekk eg ligge i fin fotoposisjon midt i brottet medan Kenneth og Jason dreiv presisjonssurf. Sjølv om eg då øydela nokre surfemoglegheiter.  Det vart mange fine bilde,  kanskje mest interessante for oss som er spesielt interesserte. Uansett - denne søndagen gjekk inn i historia som den kjekkaste brottpadledagen 2018 - til no!

Oppvarming - inn i mellom der det går an å fare inn i mellom 

Gammal sjø, sjøsprøyt og surrealistisk shampovarmt vatn 


Ups, korleis går dette?

...berre godt! 


Kenneth sørgar for at det vert bilde av meg og! 









Takk for turen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar