torsdag 15. mai 2014

Badeutfordring og kveldspadling

7. mai. Badeutfordringsfarsotten hadde ekspodert på Facebook medan vi var på Jostedalsbreen. Eg trudde eg hadde gått klar, men det er av sine næraste ein skal få det.. Motkravet mitt var at utfordraren måtte stille på padling og fotografering, så fekk eg no noko att for det sjølv og.

Vakkert lys!

Grunnen til at eg elskar å padle rundt Giske er det fantastiske lyset, og den fine variasjonen rundt øya. Vi diskuterte at vi måtte finne andre turar, utfordre oss meir, og kanskje padle litt lengre turar. Havblikk rundt Giske fyller kanskje ikkje desse krava, men vi somla og kosa oss og brukte absolutt heile kvelden likevel. 

Snirkling i storsteinland på sørsida. Selskap av nokre selar. Skodde innover fjordane.

Så var det den der badeutfordringa då. Padlekompisane fekk i oppgåve å sjå skadefro og sarkastiske ut: 
(Dei er ikkje så god på det der med skadefryd, men det kan eg handtere, så lenge dei er veldig bra padlekompisar)

Link til heile baderiet på FB. Det var faktisk ikkje så gale som eg hadde frykta. Neste gong eg evnt skal bade her vert nok i samband med Sommarfesten på Giske 5. juli - konsertar, god mat og masse blide folk! Eg gler meg!

Det var IKKJE lurt å padle på andre sida av den brygga her inn i moloen. Snuing og kaving. 

Sommarsesongen er i gang og EG VIL så gjerne padle meir i vekene framover. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar