lørdag 26. januar 2019

Vintersurf med kajakkpremiere

26.01 Det har gått inflasjon i surfekajakkar på Valderøya dei siste vekene og fleire har oppgradert kajakkparken monaleg. Med nøgde og velutstyrte karar vart det surfelaurdag på Alnes. Vinterleg lys, men ikkje så kaldt. Dønning frå vest. Nesten ingenting på stranda, men bølga på utsida gjekk kvitt.

Dei tre musketerane på veg utover

Første turen i ny kajakk! Det såg ut til å fungere rimeleg greit, ut i frå både surfinga og gliset. 

P&H Delphin 155 (t.v) og 150 (t.h). 
Det ser ikkje ut som det er så stor skilnad på papiret, men det er verkeleg ein skilnad på storleik som utgjer mykje!!!

Alnes er flott i vinterdrakt!

Litt på etterskot, kan dette gå då? Nope. Bølgja - Frode 1-0

No kjem det seriebilde frå ein og same surf: 

Denne vert bra!

Padle på!

I surfen! Yess!!

HAMMERTIME! 
Imponerande å sjå full kontroll med berre kanting! Har ikkje åra i vatnet eingong. Rått!!
Bølgja - Frode 1-1

Delphinane

Fint å berre vere ute i dag. Det vart ikkje noko særleg med surf på meg og Nukaen, nokre få halvhjarta. Enten for stort eller for lite. Eg hadde ikkje mentalt overskot til å prøve meg på dei store. Har respekt for tonnevis med vatn. Det vart i alle fall tatt ei rulle.  
-
Så får eg no høyre det, då vi lempar opp på bilane etterpå; - Du skal ikkje ha deg ein skikkeleg surfekajakk då? Inntil vidare trur eg plan A er å jobbe med psyken og ferdigheitene. Men eg har ståande tilbod om å prøve desse skikkelege surfekajakkane - så kven veit? 

5 km distanse + surfinga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar