søndag 13. januar 2019

Januarsurf på Blimsanden

12.01 Nytt år - ny influensa. Skjelven, men sosialt underernært og sugen på frisk luft vart eg med på padling. Det hadde vore ruskete og nordleg ver og vi for ut på Blimsanden. Der kunne eg avbryte økta og gå i land kva tid som helst, noko som passa meg fint. Vi var to grupper med padlarar ute denne dagen, og dei krappe bølgene på Blimsanden gav meir utfordringar enn fin surf. Rulla satt, og eg klarte økta utan å måtte ut av båten. DET var ein personleg siger!!

Fine fyrar å henge med på ein laurdag. Store bølger til å vere Blimsanden. 

Det er ruskut, men faktisk ganske koseleg utpå. (Foto: @tuagull)

Lite vind og ikkje spesielt kaldt verken i lufta eller i sjøen, til å vere januar. 
 Eg hadde gløymt kameraet, men Ingvild og gjengen var og på stranda. Da dalar ned bilder på messenger etterkvart! Takk Ingvild! (Sjekk ut @tuagull på instagram)

Sliten men nøgd - og slengt langt inn på tørt land! (Det er eit tegn frå oven som betyr sjokoladepause) (Foto: @tuagull)

Eg klarte å snike med meg på eit av Øystein sine bilde bilde og: 
(Foto: Øystein Pilskog/Kajakkguiden )

Sola som var lova var sein, men kom akkurat då vi avslutta økta. Vakkert. 
  

 

5 km padling + mykje att og fram på surf som ikkje er inkludert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar