mandag 15. oktober 2018

Langevågsholmane

14.10 Halvdårleg ver og stengd tunell. Vi bestemte oss for å teste Langevågsholmane. Vind og bølger stod på frå vest og det var høg flo. Litt leik vart det, både ved eit skjer og på ei surfebølge. Eg er ikkje så god på timing i slike forhold, og vert dessutan veldig reservert når det er stein i nærleiken. Kjekt å vere ute er det uansett, og så vert ein jo inspirert til å øve meir. Medan vi åt lunsj på ein av holmane bles det opp. Vi høyrde ein smell, som viste seg å vere kajakken min som letta og landa på tvers av ein av dei andre kajakkane. Det vart heftig vind å padle i. Med vinden i ryggen var det stor stas og full fart. Baksida var at eg nesten ikkje hadde framdrift opp mot vinden. Så det endte med at eg kapitulerte, gjekk i land på hurtigbåtkaia og vidare til fots for å hente bilen. Det er viktig med gode padlesko!

 


Ups.

Endomondoen landa på 9 km padling (og 700 meter til fots..)

Vindmålingane frå Vigra i 15-tida på søndagen viste stiv kuling, middelvind 15 m/s og kast på ca 20 m/s. Om målingane er representative for Langevågen veit eg ikkje, men det var i alle fall nok vind til å sette ein stoppar for mi framdrift denne dagen!   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar