onsdag 20. januar 2016

Månelyst på Hoven (368 moh)

19.01 Motivert for tur i kveld? SMS-en tikkar inn etter lunsj. Eg er alltid motivert for tur! Litt puddersnø, mange minusgrader, blå nattehimmel, stjerneklart. Det låg an til ein flott kveldstur.

Vi sette kursen mot Hov og golfbanen og gjekk opp derifrå. Kjekt med kjentfolk som veit vegen, og veldig kjekt med ein kveldstur att. Det var så sterkt måneskin at vi aldri skrudde på lyktene som vi hadde med.

Eventyrleg på toppen!

 

Vinje by night
 
Hoven er landemerke, og toppen er ein grei tur med eit imponerande rundskue!! Hit skal eg att med sovepose til sommaren og få med meg både solnedgang og soloppgang. Dessutan må eg kanskje opp att i vinter - om det vert ein flammande nordlyskveld.

1 kommentar:

  1. Koselig kveldstur! Det er så flott ute når månen lyser opp og det gnistrer i sneen. Mannen i mitt liv har allerede bestilt måneskinnstur når det blir fullmåne igjen, så vi krysser fingrene og håper på klar vær. Flott utsikt fra toppen av Hoven.

    SvarSlett