lørdag 5. juli 2014

Julisurf på Alnes

02.06. SMS inn: Padling på Alnes i morgon. Jadda, jadda, jadda. Dette kan vi like! Padlemia hadde allereie julirulla i nord, utan at presset kjentes heilt uoverkommeleg ut. Sygni hadde ny tørrdrakt og gutane stilte mannsterke.

Alnes

Fleire måtar å entre frå brygge på. Kenneth i aksjon. 

Edd tok ein anna vri..

Julirulling bestått på begge sider. Fin kveld med litt rar dønning. Det var enten ingenting eller fine surfebølgjer. Vi fekk oss nokre rundar med surf. Ingen ukontrollerte velt på meg i dag. Etterkvart kom det mykje surferar, ungar som bada og vi var no ein heil gjeng sjølv. Det var krevjande å halde oversikt over folk i vatnet og halde hovudet kaldt slik at ikkje alle satte avgarde på same bølgja. Edd nytta høvet til å servere utfordringar då det var rolege forhold. Sette seg på bakdekk og snurre 360 grader rundt på rumpa på bakdekket før ein entrar kajakkan att. Han fekk det (sjølvsagt) til, eg fekk det ikkje til. Men det vart mengdetrening på cowboyentring i alle fall. OG eg fekk det til inne i hamna på heimturen. 

Eg må ha meg eit anna kamaera om eg skal ha bilde frå surfeøkter - men det hastar ikkje. Kjekk kveld på Alnes i godt lag var det i alle fall! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar