søndag 6. juli 2014

Simonskarvatnet og Melsetvatnet

03.07. Ettermiddagen var avsett til fjøletur. Eg var litt sliten og hadde ikkje SÅ lyst på tur, men gjengen var klar sjølv om skydekket var tjukt og grått. Då er det jo ingen grunn til å ikkje vere med! Vi starta på Løvollen. Eg rota det bittelitt til i starten, slik at vi fekk oss ei fin sløyfe i terrenget der vi berre kunne gått strake traktorvegen til fjells (note to self: jobb med kartlesinga... ).

Frå Søviksætra var det fin sti vidare mot Klokksætra, og merkeband der vi skulle ta av. Over ei myr og opp ei bratt li. Godt merka heile vegen her.

På vei opp lia! Fin bjørkeskog. Bratt nok at svetten rann..

Fjøl i boks! Simonskarvatnet (505 moh) mot Sandvikhornet

Teambilde og nistepakka skal ned sjølv om det regnar. Basta bom. 

Flott regnboge som bonus for regnskvetten

Steinbru - Løvollen. Veldig fin. 

Simonskarvatnet var ein blå tur, og kvelden var framleis ung. Har vi futt i beina til ein grønn ein til då? Samrøystes, og vi køyrde tilbake og opp til Aurdalssætra. Statnett har laga ein autostrada av ein asfaltert veg i heile dalføret opp til monstermastlinjetrafostasjonen sin. Frå Aurdalssætra fann vi skogveg vidare oppover dalen. Den gjekk over til sti og etterkvart kom vi ut på ei myr. Her mista vi stien heilt, og gjekk beint over myra. Tørt i marka no, så det går fint. Vi viste jo at det vatnet låg der på andre sida av myra.  

Eigentleg var det litt grått og myrete og ikkje veldig fantastisk her. I vår bortskjemde sunnmørsmålestokk i alle fall. Kveldslys og byger gjorde likevel sitt til at vi fekk eit fantastisk lysshow inne ved vatnet.     

Melsetvatnet

Fjøl nummer 2 i boks. Aurdalsnibba (1126 moh) var kjempeflott frå denne vinkelen. 
Fjøla var plassert ved ein fin raste og grillplass på sørsida av vatnet. Litt tvilsom teltplass etter vår meining. 

Utover dalen fekk vi sjå Ålebyen bade i kveldssol. 

No fann vi sjølvsagt stien heile vegen. Rart med det.  

Til saman vart dette ein bra kveldstur: 10 km og 720 høgdemeter.
Sjølv om eg kunne tenke meg litt fleire toppar og litt færre vatn og dalar i fjelltrimmen, så må eg innrømme at eg kjem meg til område der eg verkeleg ikkje hadde komme på å gå på tur sjølv! Sykkylven har mykje å by på - og eit utal stølar i alle dalføre og lier!  

1 kommentar:

  1. Kjekt å sjå korleis dokke oppfatter heimbygda mi :) Og løvolls steinbrua, er starten til selet eg og lillemann leiger ;) Dokke er noen virkelig driftige damer på tur! :))

    SvarSlett