torsdag 7. juni 2012

Eg - ein bloggar!

Eg fekk meg ei hyggeleg overrasking då eg las bloggen til Jill i går - der ho sender vidare ein Liebster Blog Award til "Lene Sin!" Dette må no vere eit teikn på at eg ikkje berre ei turglad dame, men også kan bruke tittelen "Bloggar"!

Jill sin blogg: En smak av kajakk, naturen og foto er verdt å følgje. Ho tek fantastiske bilde og fangar ofte sjølve "LIVET" i bilda sine. Her har eg om mogleg møtt min overmann i Vestlandskjærleik. Både hundar og menneske som vert fanga av Jill sine linser vert vakre og strålar av livsglede.

Alnes (Foto frå bloggen til Jill)

Liebster blog award er skapt for å løfte fram bloggar med mindre enn 200 følgjerar. Reglane er omlag slik:


In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.

Den kjekkaste biten kjem nemleg her, der eg kan anbefale og sende "Awarden" vidare til nokon av mine favoritt-bloggar:

Odin sin padleblogg
Odin har lært meg mykje om både padling og blogging. Han fekk meg til å sette i gang eigen blogg i 2010. Padlebloggen hans handlar om tur, tips og triks, teknikkar og reparasjonar. Testing og erfaringar vert presentert ærleg og enkelt. Odin er engasjert i den lokale padleklubben i Askvoll, driv padlekurs i våttkortsystemet og er oppteken av barn og ungdom. Han har ein spennande og brei innfallsvinkel til padling.

Padling i Bulandet (Foto frå Odin sin blogg)

Padlemia
Padlemia er ein ekte Vesterålsentusiast. Ho skriv om padleturar, padleerfairng og naturopplevingar. Noko i stilen, både språk og bilde, treff meg 100%, så dette er ein av mine favoritt-bloggar. Gjennom fleire år har eg "delteke" frå sidelinja i padleaktiviteten her, så eg har no nesten blitt litt Vesterålsentusiast sjølv! På bakgrunn av denne bloggen drog Nina og eg til Artic Sea Kayac Race i fjor, og det var ein kanonfin ferie! HEIA Vesterålen!
Vesterålen! (Foto frå Padlemia sin blogg)

EGG
I ein heilt anna sjanger er søstra mi sin blogg. Ho er kreativ og målar på egg. I starten var det berre begrensa til påske og eit titals egg. Men så tok det av. No har ho ein flokk med ender, driv eggproduksjon, har hundrevis av kunstferdige måla egg og organiserar aktivitetskveldar og sal. Bloggen har flotte bilde av egga, og litt snasen info om livet i "Duckville".
Juleegg (Foto frå eggbloggen)

Marits bilder
Den nyaste favoritten min er Marit sin blogg. Her er det mykje bilde frå Atløy og dei gode turane i kvardagen. Marit fangar både dei små doggdråpane og dei store solnedgangane. Her finn eg trøst når Askvollheimlengta vert for stor.

Alden (Foto frå Marit sin blogg)

Eg har stor glede av alle bloggane eg følgjer, så sjekk gjerne blogglista mi for fleire godbitar ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar