tirsdag 24. april 2012

Jentetoppturhelg 2012

19.-22. april var det Jentetoppturhelg i regi Ålesund Skiklubb. Av, for og med jenter i ulik alder og på ulike (ski)nivå, men med felles interesse for tur.

Standalhytta

Det vart ei svært lærerik helg. Dyktige turleiarar plukka ut aktuelle turmål, og forklarte kvifor. Østvendt og vestvendt, snøforhold, rasfare og andre vurderingar. På tur fekk vi mange gode tips. For min eigen del hadde eg stor nytte av gode råd for å lære teknikk for å komme meg ned. Vi fekk og testa bauting (lappespark), gode sporval, og vurderingar av snø og terreng.

Standalen og Sunnmørsalpane på veg heim frå Oslo med SAS 17.04.
Laurdagskvelden kom Birgit frå varsom.no og fortalte om skred. Det var eit konsist og konkret foredrag, og vi fekk skredkort frå NVE.

Dette var ei sosial og triveleg samling som kan anbefalast! Eg har allereie lyst til å vere med neste år!

Meir om dei ulike turane som eg var med på finn du her:

Eg var ikkje med til dei mest kjente toppane (lange turar), men det er noko med det å lære og krype før ein kan gå. Det var fine turar med fine nedkøyringar. Det er berre det at eg har ikkje teknikk nedover, så når det vert litt bratt så går eg i vranglås. Dødsangsten er borte, så no er det vel berre trening som skal til! Snøforholda varierte alle dagane, og kvar tur hadde sitt særpreg.


Takk til super gjeng og dyktige turleiarar for ei veldig bra helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar