tirsdag 24. april 2012

Grøthornet (1058 moh)

Dag 1 på jentetoppturhelga 2012: Grøthornet. Det er ein haug med Grøthorn i Ørsta, så sjekk kart nederst. 5 jenter - flott føre, og fint vær. Betre vert det vel ikkje? 
Vi kunne ta på skia 200 meter frå bilen. Først litt traktorveg, deretter opp gjennom skogen og til slutt i sikksakk opp sjølve fjellet.

Utsikt mot Lisjetinden og Storetinden

Utsikta vart betre og betre. Mot Ørsta, Bondalseidet med Veirahaldet og Saudehornet lengst bak.

Ein kjem ikkje til topps etter flate vegen...
Toppen var ein lang rygg, med skavl mot aust. Eg vert litt skeptisk på det smalaste, men det var sikkert over 15 meter breitt på det aller smalaste punktet også.. Flott utsikt mot fjell og dalar! God tid, høg solfaktor og rikeleg med niste! Ahhh! Herleg!

Kort snutt med utsikta

Team Grøthornet

Så skulle vi ned...Den første delen var brattast, og litt skummel. Åsa viste meg og var tolmodigheita sjølv. TAKK! Så eg kom meg no ned bratta, og kunne begynne å kose meg med resten. Litt flatare og fin skogskøyring til slutt. Kanskje ikkje pudder, men hardt føre med 5 cm tørr laus snø øverst. Jamt føre heile vegen. Ikkje noko lugging eller lureri i det heile.

Dagen var endå ung - så vi runda av på kafè i Ørsta. Heilt greit å sitte i solveggen på Fugl Føniks kaffebar med ein cortado ei stund. Nokon rakk til og med frisøren..


God turbeskrivelse av sommartur på heile rekka Grøthornet - Lisjetinden på Fjellinordvest.net

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar