søndag 19. august 2018

Surfesøndag med ny brottåre

19.08  Laurdag kom åra i posten: Stikine med tynt skaft og 1,90 lengde. No skal eg teste om kort åre er tingen i surf og brott. Hypotesa så langt er: kortare åre, større padleglede! Heldigvis tikka det inn melding om kvelden: Padling?

Nyåra!!!

Kolonne til Godøya. Då rekk ein å reflektere kor heldig ein er: Stort sett kan eg fare kor eg vil når eg vil, og eg har padlevennar som dreg meg ut på gråversdagar! 


Øystein i farta

Jason i farta! - rett frå ferie med masse energi!


Slik ser det altså ut frå land

Det var skikkeleg vanskeleg å fange surf denne dagen. Ein del vind og eit absolutt krav om presisjon for å vere i posisjon til surf var krevjande. Etter nokre timar var eg veldig sliten. Ny-åra bestod med glans, og eg gledar meg til å prøve den på strandsurf! Perfekt lengde og jammen var ho var rullbar på begge sider.

 
Kenneth demonstrerar perfekt timing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar