torsdag 19. april 2018

Pastellparty Giske rundt

16.04 Eg er i padlemodus om dagane, og ville berre ha meg ein, EIN  kveld TIL på sjøen (husarbeid kan nemleg utsetjast omlag i det uendelege). Det vart litt spennande ut over ettermiddagen kor mykje skodde som kom til å sige innover, men på avtalt tid låg sjøen blank og skodda tynn, så det vart tur. Vi hadde "tima og tilrettelagt" for å padle den "keisame" strekka først og vere i vest omlag då sola gjekk ned.

Grått og flott! Giskebrua er monumental frå kajakk

Fjære sjø og masse steinar som kan snirklast forbi

Verda gjekk frå grått til alle tenkelege pastellfargar! Hav og himmel spelte på same lag. Vatnet var klårt nok til at vi såg alle detaljane i den frodige tareskogen, og innimellom sklei vi over turkise sandbankar. Det lukta kyst og hav, fuglane kvitra vårleg langs stranda. Det var som om vi padla oss rett inn i ein akvarell i kombinasjon med eit nasjonalromantisk måleri frå 1800-talet, med tjukk snirklete gullramme.    



Grønlandskajakkane er berre dei aller, aller lekraste! 

Sidan eg eigentleg hadde tenkt meg på yoga, så måtte eg nytte høvet og ape meg litt. Ikkje så lett med krigarpose i full padlemunderdur på veldig ustødig underlag.. (Foto: Sygni)



Då vi trudde festen var slutt, hadde sola framleis ein liten finale på lur. Som ei skarp rosa kule i alt det blå kasta ho lave strålar mot oss før ho for i horisonten. 




Sygni sin stresstest av albogen gjekk over all forventning. Det ligg i tida at vi miksar og koblar padlefolk på kryss og tvers (framsida av sosiale media). Denne kvelden hadde vi god tid, fann tonen og roa og det var veldig hyggeleg å sige rundt Giske. Dette er framleis favorittrunden min.
 
Giske rundt ca 8 km. Midt i smørauget.

2 kommentarer:

  1. Another great trip and another great photos, I admire and greet :)

    SvarSlett
  2. Ja det var en flott tur Lene! Flotte bilder!

    SvarSlett