torsdag 12. april 2018

Er det tiur i kystfuruskogen?

11.04 Eg har hatt ein draum i mange mange år om å utforske gammalskogen i vårnettene og kanskje få med meg leiken til skogsfuglen. No vart det endeleg meir enn med tanken, og eg gjekk opp mot Austrheimssætra med hengekøye, varm sovepose og godt mot etter jobb. Småfuglane kvitra, bekken klukka, og skiføret var elendig. Ettermiddagssola farga fjord og fjell i vare pastellar medan den skarpe vårnatta baud på krystallklår stjernehimmel og varsel om at sommaren framleis er eit stykke fram.

Eg kan ikkje akkurat kalle det tiurleik, men eg høyrde sorten i kveldinga. Flott oppleving, og det einaste som var litt keisamt var å forlate skogen og soloppgangen for å gå på jobb. Eg kunne lett ha brukt heile føremiddagen på frukost og kaffikoking ute.



Klar for køya..

Vakne opp til Sykkylvsfjell og sunnmørsalpar som etterkvart badar i morgonsola... heitl greit.  

 

Faktisk forskning på vårnetter og skogsfugl kjem til å halde fram! Følg med! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar