søndag 25. mars 2018

Ellingsøyfjorden med Kajakkguiden

25. mars Medan eg har vore nordafor har kajakkmiljøet på Sunnmøre blomstra. Ein av dei som dreg i gong mykje aktivitet, Kajakkguiden, held til på "mi" øy. Eg har tenkt å hive meg med på fellestur i lang tid, men det var den dørstokkmila då. Med litt eksternt positivt press, og fellestur på ein dag som faktisk passa kunne eg ikkje utsette det lenger, sjølv om vermeldinga var kjempevåt. Eg var litt spent om morgonen. - Korleis vert det å padle i lag med berre nye folk i skikkeleg drittver?

Sukkertoppen frå Nørve

Morgonstund i småbåthamna

Vi vart 8 padlarar på tur, og det verka som ein grei gjeng. Det vart låge skuldre omlag med det same. Padlarar er fine folke, både i nord og i sør. 


Nørvasundet byr på urban padling med både gammalt og nytt langs med.


Innlagt fotografering med fotograf på land! 
Ikkje noko tull på fellestur, her vert det dokumentert. 

Veret vart knallfint, vårstemning, vindstille og gløtt av sol. Eg er ikkje vant med sopass store grupper, det er skikkeleg artig og fotogent med mange kajakkar på vatnet. Vi kom etterkvart ut i Ellingsøyfjorden og for på utsida av Svinøya og Litlekalvøya. Her låg det tynn oljefilm på sjøen, og lukta diesel. Ikkje bra for fugl eller fjord. 



Lykta på Kalvøyskjeret. Det viste seg å vere fleire enn meg som "samlar" på navigasjonsinnstallasjonar.

Lunsj på Litlekalvøya. Her ligg Garaløa, eit kjempefint selskapslokale. Vi tok lunsjen ute i sola. 
Og jammen dukka det ikkje opp ei eg skulle snakka med lenge: Ina "Plastfritt" Giske. Vi hadde mykje å snakke om, og meir skal det bli. 
  
Lunsj i grasbakkane her

Heimveg

Lerstadholmen fekk nytt kallenamn, og her er det store moglegheiter!
Stikkord: Amok

Fin dag og kjekt å treffe nye padlefolk. 
Kudos til Kajakkguiden som dreg i gang fellesturar som fremjar padleglede og sosialt samvær på sjøen.

14,5 km 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar