onsdag 28. mars 2018

Påskesolopadling rundt Valderøya

28.03 Litt sliten og utan nemneverdig lungekapasitet vart det padling. Nydeleg dag, og det er verd å nyte flott natur på eigen dørstokk og. Vår i lufta, sjølv om det var minusgrader.

Hestehoven bryt seg fram gjennom grusen 

Gjøsundet - klar for padling

Kul båt.  
(Rørleggingsbåt, kan jobbe på opp til 3000 meters djup og ha 120 mann ombord.)

Kjeholmen

Påskeøya Godøya - med Høgsteinen fyr til venstre og Alnes fyr til høgre

Det satt langt inne, men eg måtte til pers med marsrulla.

Begge sider, check. Kaldt. 

Siste biten var det motvind, og eg gledde meg til å smette inn under Gjøsundbrua og bort i hamna. Men nei då!! Der låg det to fartøy og la kabel, med slepebåt og greier. Eg vart vinka vekk og fekk ikkje snike meg forbi. Så då var det berre å legge til land og bere dei siste 200 metrane. Kryssing av hovudveg med kajakk er ikkje ein aktivitet eg har tenkt å drive med på det jamne. Grisetungt. 200 meter med bering kostar omlag like mykje krefter som 12 km padling. #uføresett

Mykje aktivitet på leira - børstemakken held fest. (Arten Alitta virens?) Kule og litt ekle på ein gong.

12 km padling og padleteknikken kjem seg dag for dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar