tirsdag 27. mars 2018

Påskeøya Godøya

26. og 27.03 Heimepåske og litt lite energi. Det er då det gjer ekstra godt med skikkelege påskegåver. Den beste i år var pause i vegarbeidet og open tunnel til Godøya! Eg var ute der to heile dagar og dingla rundt. Flott turterreng. Vårens første is. Sol, hav, fjell og svaberg. Nydelege solnedgangar. Iskaldt på toppen. Lunt i solveggen.

Mot Ålesund og Sukkertoppen. Høgsteinen fyr.  

God sti heile vegen frå Juv og opp på Storhornet. Lite pust i motbakkane, så det tok si tid. Iskald vind på toppen, men krystallklår luft og veldig god utsikt

Mot Herøy og Stad. Seinare på dagene gjekk eg stien langs kanten her. Godøya sin mini-bessegg. 


Sulafjorden

 Her ligg fyra på rad og rekke og markerar leia og kysten. Alnes, Erkna og Storholmen som ein bitteliten prikk der ute.  


Giske og Valderøya

Surfestranda på Alnes. Interessant forflytning av sand. 

Lestaskjeret med Runde i horisonten
Dagen etter gjekk eg langs stranda nede her. 




Alnesvatnet og Storhornet. No har eg gått heile runden og skal berre ned att til bilen. 

Dag 2 gjekk eg og over Storhornet, men ned til Alnes og stranda tilbake til Juv. Det var faktisk litt lenger enn eg hadde tenkt, så eg var sliten på slutten. Men nydeleg! Artig å gå etter ruglete svaberg langs stranda i kilometervis. 
  
Alnes hamn med kvalbåten

Vår i naustveggane på Alnes

Alnes fyr (ofte med kaffi og kaker)


Surfestranda har fått juling, og det er meir stein enn strand for tida. 

Einsleg surfar som prøvar seg. Bølgjene hadde vore perfekt for rustne kajakk-surferar og. 

Tilbakeblikk på fyret


Magiske solnedgangar (frå Kvalneset på Giske) sette punktum for desse fine påskedagane ved kysten.

Sola går ned bak Alnesrauden

Erkna fyr

Storholmen fyr

Kula har gått ned bak horisonten - siste strålar.

Støtt gjerne arbeidet med å tilrettelegge stiane på Godøya: 

Liten runde: 11 km
Stor runde 18,5 km
Ca 500 høgdemeter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar