søndag 16. november 2014

Blåskjerdingen (1061 moh)

15.11 Laurdag og fint ver. Eg ville ta meg ein fjelltur på eiga hand, og har sett på Blåskjerdingen lenge. Den har eit markant HAKK og er eit landemerke frå mange kantar. Blåskjerdingen er det høgaste fjellet i Haram kommune, og grensefjell mellom Sunnmøre og Romsdal. På eit aude strekk mellom Vatne og Fiksdal fann eg parkering og skilt. Traktorveg først og etterkvart godt merkt sti.

Arkivfoto: Blåskjerdingen sett frå Trolltinden 06.11.14

Novemberfarga myr - Trolltinden høgaste bak.

Halvvegs var det ein stor varde. DET er eit godt motiverande triks. Fleire fjell burde ha slike "No er du halvvegs"-markeringar. 

Brukbar utsikt allereie

Sykkylvsfjell i horisonten

Etter 1 time og 40 minutt ser eg varden på toppen. Fin sti, godt lagt rute for å unngå ura best mogleg. Jamnt fordelte høgdemeter heile vegen. 

Herleg! Målet i syne.

"Hakket" i Skjerdingen. Seglingsmerke i gamle dagar. Det går an å klyve over. 

Hmmmm. Det kan nok gå. Siste delen av eggen ser litt klyvete ut. 
Eg gjekk ikkje opp der sidan eg gjekk åleine. Neste gong?


Mot vest; Romsdalen og Moldefjorden

Nordøyane, Byrkjevollhornet. Kul utsikt.

Tilbake såg eg no ned på Tindfjellet. DET såg og skikkeleg kult ut.

Lunsj, prat med andre spreke fjellfolk og tid til å nyte utsikt på toppen, Det tok ein halv time før eg var iskald og ville gå att. Det er ikkje gale i november!

Eg gjekk ned litt lenger vest for å ta ein nærare kikk på Tindfjellet og ryggen. 

Fin rygg! Dette må no vere innafor? 

Eg var skikkeleg i tvil om eg skulle gå ned same vegen eller prøve ryggen. Det var eit punkt som var litt vanskeleg å vurdere. Tvilen fekk tale, eg såg på klokka og for heime same vegen. Neste gong?


Framside og bakside. Verside og le-side.


Artig stein. Veldig artig. 

Kart over turen. Totalt ca 11 km. ca 2 timar opp. 
Gjekk med turjoggesko. Tørt og fint, ikkje antydning til snø eller is. 

Kjekk tur - flott utsikt! Her freistar det med fleire ruter, og no har eg nokre rundar i området som eg har lyst til å gå seinare. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar