søndag 14. april 2013

Bursdagsfeiring på Skårasalen (1542 moh)

Av og til klaffar alt. Den 38. bursdagen min var ein slik dag. På avdelingssamlinga vår på Sæbø starta kollegaene dagen med "Hurra for deg". Det var sol, vindstille og vi slutta 13.00. Frå strategi til ski på eit blunk og 4 av oss la i veg mot Skårasalen.

Kvistaddalen

Litt traktorveg og transport i starten, men når ein nærmar seg sætra vert det flotte fjell og turkjensla er på topp.

Fjellfoten. Kvistadkjerringane oppe bak.

 Frå sætra er det ca 1000 høgdemeter opp, og tvillingvardane ser veldig veldig små ut herifra.  

Siste kneika!

Det var skikkeleg varmt i bakkane. Mot toppen vart det ein liten trekk, så eg måtte på med jakka.
Det er tunge bakkar, så det er berre å finne sitt eige tempo og male på jamnt og trutt. Det hadde vore ein god del folk her før oss, så akkurat urørt kan ein vel ikkje seie at det var.

Akkurat 38 - og veldig fornøgd med å vere på Skårasalen!

Teambilde på toppen

Kjekt å ha spreke og tolmodige kollegaer.

Første del av nedkøyringa byr på fantastisk utsikt over Sunnmørsalpane avd. Ørsta

Pudderaktig og kanonføre på toppen. Tynn frosa skorpe øverst på snølaget lenger nede, litt ekkelt og veldig mykje tyngre. Fint føre i skogen og "berre" transport på halvfrosne spor på traktorvegen. Kristin fekk seg ein god latter når eg gjekk overende med krampe i begge leggane når eg endeleg kom meg ned på vegen.

Herleg, men tung tur i godt selskap!

Skårasalen sett frå Kolåstind eit par dagar seinare..

Kart: Skårasalen

Start Kvistad: 130 moh. Totalt 1410 høgdemeter kvar veg.
Lengde: 7,5 km frå parkering Kvistad til toppen av Skårasalen.
Start klokka 13.40 - toppen klokka 17.30.

3 kommentarer:

  1. Hm. D ser ikkje så veldig bratt ut på billete, men eg har sjekka kartet og let meg IKKJE lure. Men superfin tur ser d ut som og sprek 38.åring vil eg no seie :)

    SvarSlett
  2. For en himla bra bursdag:))) Grattis med overstått og vel feiret må jeg si:)))

    38 år.....jeg er nesten 10 år foran deg...hjelp:))))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått, så ut som en perfekt måte å feire dagen sin på :-)

    SvarSlett