onsdag 15. april 2020

Vårpadling rundt Store-Kalvøya


6.04 Vår. VÅR!!!! Solskinn og vakkert ver. I år har det vore få slike dagar, så vi nytta sjansen og heiv oss i kajakkane.
Skjergarden aust om Valderøya og fjella på fastlandet innafor.

Lene og leia (Foto: Roger)

Vi hadde med segla, og med vinden i ryggen kjendes det ut som bra forhold! Det viste seg fort at vinden kom i kast og rykk og napp, så det var meir styr enn moro



OÆÆÆÆ! Totalt ukontrollert i det eg tek opp kamera.

Før vi rekk å pause bles det opp, så vi søkte ly i hamna på Kalvøya for nistepause. Før vi rakk å komme oss vidare bles det opp meir. Eg vart tatt litt på senga av heftig motvind då vi starta opp att. Så heftig at eg ikkje kom meg av flekken. Lett rysta gjekk vi i land og sjekka yr.no. Snack og meir klede, og ny strategi for motvindspadling heim. Vi tok eit strekk om gongen, frå holme til holme. Det gjekk fint, og vinden gav seg litt, men eg måtte jobbe litt ekstra. 



April kan vere lunefull og frekk,

han skal jo jage vinter'n vekk!

Varm og lys og snill,

i neste 'blikk heilt vill!

Ladar opp til sommarfest,

med freidige kast frå sørvest.

13 km (Endomondo, Roger)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar