søndag 2. april 2017

Trugetur til Ryten (543 moh)

02.04.17 Stine og eg hadde teke på oss å ha trugetur til Ryten med Lofoten turlag. Eg rusletusla meg opp på vegen for felles skyss vestover. Majestetiske kvite fjell og ein kneisande Lofotekatedral. Det var nesten som å gå over bekken etter vatn å køyre vekk herifrå for å gå på tur. Men til liks med plassar lenger sør i landet er Lofoten også best i vest..

Morgonstund i Kabelvåg

Vi starta på Bergland nokre på ski, og andre på truger. Nydeleg utsikt frå start. 
Fin gjeng på tur, nokre kjente og nokre ukjente i god miks. Ein vert fort kjent på tur, så praten gjekk oppover bakkane. 

Eg er godt nøgd med trugene - sjølv om det er litt uvant endå. 

Trugegjengen

Oppe ved Einangen opna landskapet seg nordover med panoramautsikt til Yttersanden

Skigjengen møter kjentfolk

Flakstadrekka bak. Siste bakken mot toppen er seig, men ikke bratt. Utsikta er flott heile vegen. Det er ein favoritt-topp det her.


 
Stine poserar 
Det her er fotopunktet på turen - like før toppen -  med stranda i Kvalvika rett under

Lekkert i Lofoten

Teambilde for dagen! 

Maskoten for dagen - sjarmerande og snill

Frå den eigentlege toppen er det rå utsikt mot Fuglhuken og havet

På heimeveg la vi ruta innom Fredvanghytta. Heilt klart den beste tomta i "byen". Det går vist an å leige den frå bygdelaget. Kanskje det er nokon som har lyst å vere med meg på hyttetur hit ein gong? 


Kjekt på tur med Lofoten Turlag - takk for turen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar