søndag 21. august 2011

Rulletrening på Emblemsanden

Endelig var det tid til litt teknikktrening etter lang sommarferie. Susan hadde vore på Stokkøya og trent på rulling med jentene sine. Sygni hadde brukt tida med venner og kjente på rulletrening, og eg hadde vore nordafor på ASKR og stort sett padla rett fram..


Halsmansjetten i tørrdrakta mi revna totalt i det eg tok på meg drakta. Bra start... Men trening vart det! Her tek Sygni si første rulle - og det ser jo lett ut??


Yeah! Koden er knekt!!


Så må eg til pers. Susan er pedagog: - Start med litt sculling, du.

Det er berre det, at når eg vert hengande slik under vatn, så gløymer hjernen min alt den har lært. KOM DEG OPP - skrik den. Og eg veit ikkje heilt kva som er opp, bort, høgre venstre eller aller minst KVAR åra befinn seg i denne underlege 3D verden.

Sveiprulle går ikkje, men eg er på veg med noko med butterflyrulle. Kjem meg no opp av og til, på eit vis. Øving gjer meister - og her skal det øvast!

Sygni ruller vidare

Nydeleg - ikkje sant?

Susan må demonstrere til slutt. Filmen er litt rar, og det skuldast frostskjelving hos fotografen. Det er ikkje SÅ varmt med tørrdrakt som etterkvart inneheld litervis med vatn.. (Sjøtemperatur ca 14 grader)

Nydeleg fint å trene i Sunnmørske kulissar i augustkvelden - takk til Susan for toppers instruksjon, og Sygni for metervis med motivasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar