mandag 5. oktober 2015

Middagshornet (1091 moh)

20.09 Besøk og ny topp! Det er mange Middagshorn på Sunnmøre, men dette har eg "rett i fleisen" frå Ålebyen, og ein gå frå Barstadvika eller Nordre- Vartdal. Vi starta på Vartdalssætra (Høgebakken) og det såg ut til å verte ein strålande haustdag.

Å, for ein strålande morgon!

Middagshornet kneisar bak der.

I siget!

Romedalstinden

Stien forsvann for oss etterkvart, men vi såg kvar vi skulle. Haustfargane var i emning og sola varma. Skodda leika med toppane

Finaste fargane!

Eg hadde gledd meg vilt til utsikta frå ryggen, men skodda innhenta oss. Det var heilt vindstille og trykkande. 

Ryggen mot toppen

Eg prøvde meg på at: -Det er no ikkje så nøye med toppen, vi kan berre snu når vi ikkje ser ein dritt. Gamle toppturtakter var vekt til live og jentene hadde fått los. Så det var ikkje mykje interesse for å snu, nei!

Hege mot toppen

Vått og vakkert i skodda

Glimt av alpint landskap

Ny tusenmeterstopp! JUHUU!!

Eit glimt av ryggen vi hadde gått opp - og i dag vart det same vegen ned. 

Det vart heilt grått før vi kom oss ned til bilen.  Eg var overraska over god god stien var heile vegen på ryggen, det var lett å gå. Sjølv utan panoramautsikt til Molladalen så var det ein skikkeleg fin tur! - Manglande utsikt betyr faktisk berre at gjestane må komme att på besøk! Nytt forsøk og betre utsikt neste gong. 

Takk for turen og ei kjempekjekk helg! 
#turistieigefylke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar