tirsdag 16. september 2014

Padlemilepæl på Alnes

12.09 Eg har såvidt overlevd "manneinfluensa", eller det vi andre kallar ein skikkeleg forkjølelse. Det er blanda kjensler. Kjekt å vere på beina att. Vidaregåandekurset denne sesongen gjekk fløyten for meg. Realistisk sett måtte eg innsjå at formen ikkje var grei nok til å bakse med full kajakk i store forhold. Litt irritert, men framleis kortpusten og skjelven i kroppen av små anstrengelsar prøvar eg å kompensere. Ein bitteliten trøstetur til Alnes? Flatt hav og fin kveld. Sygni får klar beskjed om at formen er laber, og at eg er det svake ledd på alle vis denne kvelden, men det tek ho heldigvis på strak arm.

Septemberrulla til Sygni sit som eit skot



Alnes er veldig fint. Alltid. 

Alnes fyr

Vi fer inn på stranda. Surfar litt. Det er små forhold, men likevel ganske mykje futt i brenningane. Eg bommar på støttetak og veltar. Rullar opp. Lett. Vi vurderar. Det bryt litt nær land. Vi padlar ein runde og kjem tilbake. Betre forhold og meir surfing. Sygni veltar. Rullar opp. Lett. Ho treff ei svært bratt bølgje, og handterar det fint, sjølv om kajakken hennar står omlag loddrett då den forsvinn ut av syne for meg. Vi fangar surf, og sidesurfar. 


Korte kveldar og dårleg form gjer at økta ikkje vert lenger enn akkurat passeleg. Høg på adrenalin, endorfin og andre ulumskheiter. Kajakkar i storslått natur der septembersola førebur seg på å gå i havet. Dette er ein milepæl. Eg kjenner det. Vi stoler på eigne ferdigheiter, vi veit kva vi gjer, og har ein plan B. Ingen treng ut av båten i løpet av ein times surfeøkt. Rullene sitt når vi treng dei, og ikkje berre når vi øvar. Surfing er både spennande og artig, men no er det og blitt trygt og greit, sjølv på ein dårleg dag. SJØLV PÅ EIN DÅRLEG DAG. Tidlegare var eg vettskremt i slike forhold, og då hadde eg både toppa formen og psyka meg opp i vekesvis. MILEPÆL!

På veg på jobb



Alnes hamn

 Sliten, svett og lykkeleg. Opplada og påfyllt. Uteliv vart det denne fredagen og.

8 km + surf og leik.

2 kommentarer:

  1. Ahh!.. herlig.. Alnes lokker igjen.. Fint beskrevet og med flotte bilder som vanlig Lene.. :-)

    SvarSlett