fredag 20. september 2013

Redningar på Hessa

19.09 Torgeir inviterte til redningsøvingskveld på Hessa. Helge og eg var innkalt som støttekontaktar eller øvingsobjekt alt etter som ein ser det.

Naustrekka på Hessa er eit flott utgangspunkt for padling

Torgeir og Helge fortel meg om skulenausta til Hessa skule, og ungdomssatsinga der. Spennande og vellykka prosjekt som treff ungdommane. Dei har og eit svært godt samarbeid med redningsselskapet, og etablert ei RS UNG-gruppe her. HEIA HESSA!!

Eg fekk testa septemberrulling. Kom fint opp eit par gonger på godsida, men den gode rullekjensla er heilt vekke for tida. Dette var kvelden for øvingar, så vi sette i gang med badinga. 


Sjølv på flatt hav kan det komme nokre overraskingar


Kameratredning

Litt rust i starten, og på dei første kameratredningane brukte vi 2-3 minutt per redning. Med litt meir drilling, det vil seie omlag eit kvarters innsats, så gjennomførte vi kameratredningar ned mot 20 sekund. Tips: Ta ein gjennomgang med padlekompisane no, medan det framleis er litt varme i sjøen, så har de det i fingrane om nokon treng ei redning i vinter.  

Eigenredning var og eit tema. Vi testa cowboyredning. Eg har nok ein klar fordel med kajakk med lavt bakdekk og utan ror. Torgeir fekk og til cowboyredninga, men tykte sjølv det gjekk lang tid og var litt plundrete. Åreposeredning har eg aldri hatt dreisen på, men det kunne Torgeir. Det vil seie, når han fekk festa åerposen skikkeleg til åra.

Åreposeredning

Veldig kjekt med ein slik kveld, der ein kan teste, lære, forske og utveksle erfaringar. Det skal ikkje mange øvingane til før redningane går enormt mykje kjappare. 

Nukaen og meg (foto: Torgeir)

Eg satsar på meir padling og skøy med Hessagjengen - no veit eg jo at dei er 100% prosent i stand til å redde meg effektivt.

Luksus å padle rett inn i støa etterpå. Naustet her er base for "Torgeirs originale kultur- og naturuteskole".

1 kommentar:

  1. Alle er så flinke til å øve på sånt! Bra. Kanskje blir vi flinkere til det her også, en dag. :) Bra dere inspirerer. :)

    SvarSlett