lørdag 2. oktober 2010

Sauesanking

Trudde eg hadde klart å snike meg unna sankinga i år, men somme vert no aldri ferdig. Åge mangla 5 vaksne og 10 lam. Laurdag 8.00 på Eikenes er frykteleg tidleg. Likevel var det ein frisk gjeng som vart skyssa innover fjorden til Fossevikja. Fin sti til Nedre Fossedal. Strategiprat. Deling av troppen.

Øvre Fossedal. Med naust i begge endar. Tunge ting vart truleg skyssa med båt innover vatnet.

God sti innover langs vatnet i øvre. Opparbeidd for hest og slede med handemakt for lenge sidan. Vert nesten litt andektig når vi går på slikt.

Sauesankesjefen sjølv

Etterkvart vart eg sendt opp i høgdene for meg sjølv. Eg var nordleg flanke i søket. Flotte haustfargar og mildt til å vere oktober.

Rypebær (Arctostaphylos alpinus) i brann.  

Og denne krabaten var det hundrevis av på myrene. Kva er dette? Ca 5 cm lang og litt tynnare enn pekefingeren min.

Flott landskap ved Dalsstølen og Dalsstoredalen. Austover mot Kringla, Laukelandshesten og Kvamshesten heilt bakerst. Svært sjeldan at eg går her.

Haustfargar overalt

Vi var heilt oppe ved Svartetjønna før vi gjekk nordsida på Atlevatnet og Vagstaddalen ut att. Men sau?
Øyremerka til eit daudt lam var alt vi hadde med heim att. 16 kilometer i terrenget. 6 mann. 0 sau. Masse hjort.

Jammen bra at det allereie var nokre ulldottar på heimebøen i Rivedal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar